Regulamin i Polityka Prywatności

REGULAMIN



WARUNKI OGÓLNE

1. Sklep internetowy fiodo.pl powadzony przez firmę FIODO umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

2. Sklep działa pod adresem www.fiodo.pl a właścicielem i administratorem jest:

FIODO
Główna 42 b
05-140 Stasi Las
NIP: 573-175-78-90, REGON 141997308



3. Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski jak również za granicą. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę www.fiodo.pl, lub e-mail info@fiodo.pl, telefonicznie pod nr 606-621-069. Zamówienia drogą internetową można składać 24 godziny na dobę.

4. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją warunków niniejszego regulaminu.



SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ



1. Składanie zamówień możliwe jest na stronie www.fiodo.pl a logowanie klienta nie jest obligatoryjne. Jeśli klient rezygnuje z rejestracji a chciałby zrobić zakupy wystarczy, że po wybraniu produktów wypełni formularz zamówienia m.in. poda swoje dane adresowe. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza adresowego zamówienia, potwierdzenie danych i automatyczne przesłanie go do Sklepu .

2. Po wybraniu produktu z odpowiedniej kategorii należy dodać go do koszyka.
Po zakończeniu zakupów wybrać koszyk, zatwierdzić ilość produktów, wybrać formę dostawy i formę płatności.

3. Następnie należy nacisnąć ikonę „Przejdź do potwierdzenia”, gdzie należy sprawdzić poprawność wprowadzonych danych m. in. dane osobowe, formę płatności i wysyłki oraz zaakceptować regulamin, politykę prywatności, przetwarzanie danych. Na podany adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia, w którym zostanie podana kwota do zapłaty i numer konta. Jeśli Klient wybierze płatność ON-line wtedy system automatycznie odeśle go do zrealizowania płatności za pomocą wybranej przez siebie formy np. przelew on-line lub karta lub Blik.

4 Zamówienia można również składać telefonicznie - od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00 pod numerem telefonu 0 606 621 069
5. Na zapłatę oczekujemy 7 dni od daty złożenia zamówienia. W przypadku nieotrzymania zapłaty w ciągu 7 dni zamówienie zostaje anulowane.

6. Klient otrzymuje maila informacyjnego na każdym etapie realizacji zamówienia.

7 Do każdego zamówienia dołączamy paragon fiskalny. Faktura VAT jest wystawiana na wyraźne życzenie Klienta.

8. Można anulować zamówienie przed dokonaniem zapłaty za nie. Nie ma możliwości anulowania zamówienia, które już zostało wysłane.



KOSZTY I SPOSÓB WYSYŁKI


1. Wysyłki realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej listem poleconym priorytetowym lub Kurierem. Możliwy jest odbiór osobisty w siedzibie firmy.

2. Dostępne są następujące formy dostawy:

a) Przesyłka polecona priorytetowa – 8 zł
b) Paczkomat InPost- 14 zł
d) Przesyłka kurierska 14 zł
e) Przesyłka kurierska za pobraniem- 18 zł
f) Przesyłka zagraniczna UE list polecony- 16 zł
g) Przesyłka zagraniczna poza UE list polecony- 16 zł
h) list ekonomiczny bez rejestracji 4 zł
i) list polecony zwykły- 7,50 zł


3. Wszystkie towary wysyłamy zawsze przesyłką poleconą priorytetową lub Kurierem.
Towar zapakowany jest w koperty ochronne. W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem. Koszt przesyłki jest umieszczony na fakturze VAT lub paragonie.


4. W przypadku jeśli przesyłka nie dotrze do Państwa w ciągu 14 dni od daty nadania prosimy o informację. Wówczas dopiero możliwe jest rozpoczęcie procedury reklamacyjnej na poczcie. Po otrzymaniu od Poczty pisemnego potwierdzenia, że przesyłka nie została doręczona i zaginęła, zwracamy całą wpłaconą kwotę lub na życzenie Kupującego wysyłamy towar ponownie (jeśli jest dostępny).


PŁATNOŚCI

W naszym sklepie możesz zapłacić zarówno płatnościami on-line, kartami jak i zwykłym przelewem.

Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro”

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A

DANE DO WPŁATY

FIODO
Stasi Las, Główna 42 b, 05-140 Serock
ING BANK ŚLĄSKI 37 1050 1012 1000 0092 9299 3079

 

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

1. Wysyłek dokonujemy standardowo w ciągu 2-4 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie, lub od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności realizowanej za pomocą Blue Media. W wyjątkowych sytuacjach związanych z opóźnieniem w realizacji kontaktujemy się z Klientem.

2. Przesyłek nie realizujemy w soboty i niedziele. Zastrzegamy sobie prawo dokonania wysyłki w terminie późniejszym niż podany w punkcie 1 (np. z powodów technicznych lub nagłego wyjazdu). Zawsze jednak informacja o niestandardowym terminie wysyłki znajdzie się w mailu wysłanym do Państwa przed zapłatą.

3. W uzasadnionych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówienia. W takiej sytuacji jeśli wpłynie zapłata za zamówienie, niezwłocznie zwracamy ją na konto Klienta.

4. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, zwłaszcza w przypadku:

a) otrzymania nieprawidłowo wypełnionego formularza zamówienia.
b) otrzymania w odpowiedzi na e-maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia, e-maila zwrotnego z informacją, iż e-mail potwierdzający zamówienie nie dotarł do adresata.
c) braku możliwości kontaktu z Klientem w celu przeprowadzenia weryfikacji
d) braku otrzymania przez Sklep informacji o dokonanej przez Klienta płatności za towar w ciągu 7 dni od daty potwierdzenia otrzymania zamówienia przez Sklep (nie dot. wysyłki za pobraniem).

5. Sklep zastrzega sobie prawo weryfikacji poprawności i prawdziwości każdego zamówienia poprzez kontakt telefoniczny z Klientem na numer telefonu podany przez Klienta w formularzu zamówienia.

6. Nie ponosimy odpowiedzialności w przypadku, gdy dane adresowe podane przez Klienta są błędne lub niepełne.

WYSYŁKA NA PREZENT

1. W przypadku kiedy zakupiony towar ma zostać wysłany jako prezent proszę w formularzu zamówienia wpisać w uwagach PREZENT. W oknie Uwagi można wpisać tekst życzeń jakie mają zostać dołączone do prezentu. Wówczas życzenia zostaną wpisane na okolicznościową kartę.

2. Do ceny towaru i opakowania prezentu zostanie doliczony koszt wysyłki zgodnie z tabelą zawartą w punkcie KOSZTY WYSYŁKI.

3. Wybierając opcję "Prezent" należy pamiętać o wpisaniu odpowiedniego adresu wysyłki. Paragon lub faktura zostaną wysłane na adres płatnika ("Twoje dane" w formularzu zamówienia), zaś prezent z życzeniami na adres osoby obdarowanej ("Adres wysyłki" w formularzu zamówienia).

4. Jeśli adres w "Twoje dane" w formularzu zamówienia będzie pokrywał się z "Adresem wysyłki" w formularzu zamówienia wówczas cała przesyłka zostanie wysłana na ten adres.

5. Nie ponosimy odpowiedzialności w przypadku podania nieprawidłowych danych adresowych.



ZWROTY I REKLAMACJE

1. Istnieje możliwość zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Wymogiem jest pisemne oświadczenie Kupującego. Zwrot towaru możliwy jest tylko wówczas, gdy towar jest kompletny, nieużywany, nie został w żaden sposób uszkodzony, ma oryginalne opakowanie i dołączony paragon lub fakturę. Gwarantujemy zwrot wartości zamówionego towaru przelewem na  rachunek bankowy, z którego było opłacone zamówienie w ciągu 7 dni od otrzymania zwrotu towaru. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

2. Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia w przypadku stwierdzenia wad otrzymanych towarów bądź niezgodności zawartości przesyłki z listą zamówionych przedmiotów. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia.

3. Zwrot reklamowanych produktów możliwy jest tylko po wcześniejszym kontakcie z nami. Koszty, związane z odesłaniem reklamowanego towaru, zwracane są po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest dołączenie do odsyłanego towaru paragonu lub faktury oraz informacji o wadzie produktu.

4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji wysyłamy towar ponownie a jeśli jest to niemożliwe sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

5. Przesyłki odesłane za pobraniem nie będą przyjmowane.

6. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.



RĘKOJMIA I GWARANCJA

1. Na nasze produkty dajemy 24 miesiące rękojmi.

2.Rękojmi nie podlegają uszkodzenia mechaniczne. Należy użytkować biżuterię w następujący sposób:

a) W celu uniknięcia mechanicznych uszkodzeń, w biżuterii nie należy: spać, wykonywać ćwiczeń fizycznych, prac domowych. W szczególności dotyczy to cienkich i delikatnych elementów biżuterii, które mogą ulec zgnieceniu i odkształceniu.

b) Podczas wykonywania prac domowych szczególnie z użyciem chemicznych środków czystości należy zdjąć biżuterię. Pasty, płyny czyszczące (sole, detergenty, wybielacze) powodują zniszczenie zewnętrznej powłoki biżuterii. Należy też chronić biżuterię przed bezpośrednim kontaktem z perfumami, dezodorantami i kosmetykami, ponieważ może to powodować odbarwienie lub matowienie biżuterii.

c) Biżuterię należy czyścić specjalnymi przewidzianymi do tego celu preparatami i szmatkami, ponieważ inne sposoby czyszczenia mogą porysować powłokę biżuterii.

d) W celu uniknięcia odklejenia, wypadania drobnych elementów np. kryształów, cyrkonii itp. biżuterię należy koniecznie zdjąć przemyciem rąk, kąpielą, myciem naczyń, lub przed innymi czynnościami podczas których, biżuteria miała by kontakt z wodą.

e) Biżuterię należy bezwzględnie chronić przed dziećmi, przechowywać w miejscu niedostępnym oraz niewidocznym dla dzieci.

f) Producent nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku użytkowania biżuterii niezgodnego z niniejszą instrukcją.


 3. Gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy i nie dotyczy uszkodzeń mechanicznych.

 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH RODO

Od dnia 25 maja 2018 r. na terenie Rzeczpospolitej Polskiej obowiązuje Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. W związku z powyższym, w celu spełnienia obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. podajemy do wiadomości:

1. Administratorem Państwa danych osobowych przekazywanych w sklepie www.fiodo.pl jest FIODO Małgorzata PALACZ, z siedzibą ul. Głowna 42b, 05-140 Stasi las NIP: 573-175-78-903 REGON 141997308.

2. Wszystkie danych klientów pozyskujemy w procesie składnia zamówienia przez klienta. Klient przekazuje te dane dobrowolnie w celu realizacji zamówienia. Klient akceptując regulamin sklepu zgadza się na zasady przetwarzania swoich danych osobowych wg naszego regulaminu.

3. Dane osobowe klientów są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. w oparciu o niezbędność przetwarzania do celów obsługi zamówienia w tym informowania o etapie realizacji zamówienia.

4. Administrator wykorzystuje Państwa dane wyłącznie do obsługi zamówienia i może udostępnić osobom trzecim czyli np. podwykonawcom, czyli podmiotom, z których korzystamy przy ich przetwarzaniu np. firmy kurierskie, transportowe.Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów niezbędne do prawidłowej realizacji usług dostępnych w sklepie internetowym oraz w celach księgowych tj.:

a) złożenie zamówienia w Sklepie internetowym,

b) zawarcie umowy sprzedaży,

c) wystawienie faktury VAT,

d) prowadzenie konta Klienta,

e) generowanie listów przewozowych firm kurierskich i Poczty Polskiej

Sprzedawca zbiera, przetwarza i przechowuje następujące dane Klientów:

a) imię i nazwisko,

b) adres zamieszkania i dostawy,

c) numer identyfikacji podatkowej (NIP),

d) adres poczty elektronicznej (e-mail),

e) numer telefonu


Sprzedawca oświadcza, że podanie danych przez Klienta w wyże wskazanym zakresie jest całkowicie dobrowolne i jednocześnie niezbędne do pełnej realizacji przez Sprzedawcę usług świadczonych za pośrednictwem Sklepu internetowego.

 

 

5. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:

- żądania od Administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych,

-żądania od Administratora sprostowania Pani/Pana danych osobowych,

- żądania od Administratora usunięcia Pani/Pana danych osobowych,

- żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,

- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/pana danych osobowych,

- przenoszenia Pani/Pana danych osobowych,

- wniesienia skargi do organu nadzorczego UODO

-prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Z powyższych praw można skorzystać poprzez: - kontakt e-mailowy pod adresem: info@fiodo.pl

- kontakt pisemny, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Główna 42 b, 05-140 Stasi Las

6.Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami

Polityka Cookies

  1.  Sprzedający zbiera w sposób automatyczny informacje zawarte w plikach Cookies w celu gromadzenia danych związanych z korzystaniem ze strony internetowej przez Klienta lub Użytkownika. Plik Cookies to mały fragment tekstu, który serwis internetowy wysyła do przeglądarki Klienta i który przeglądarka wysyła z powrotem przy następnych wejściach na witrynę. Używane są głównie do utrzymywania sesji np. poprzez wygenerowanie i odesłanie tymczasowego identyfikatora po logowaniu. Administrator wykorzystuje pliki Cookies „sesyjne” przechowywane na urządzeniu końcowym Klienta do czasu jego wylogowania, wyłączenia strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki internetowej oraz pliki Cookies „stałe” przechowywane na urządzeniu końcowym Klienta przez czas określony w parametrach plików Cookies lub do czasu ich usunięcia przez Klienta.
  2.  Pliki Cookies dostosowują i optymalizują Sklep internetowy i jego ofertę dla potrzeb Klientów poprzez takie działania jak tworzenie statystyk odsłon Sklepu internetowego oraz zapewnienie bezpieczeństwa Sklepu internetowego. Pliki Cookies niezbędne są również do utrzymania sesji Klienta po opuszczeniu przez niego strony internetowej, to one umożliwiają mu powrót do zawartości koszyka bez utraty jego parametrów, co wiązało by się z ponowną koniecznością wyboru Produktów..
  3.  Klient w każdej chwili za pomocą swojej przeglądarki internetowej może całkowicie zablokować i skasować gromadzenie plików Cookies.
  4.  Zablokowanie możliwości gromadzenia plików Cookies na jego urządzeniu może utrudnić lub uniemożliwić korzystanie z niektórych funkcjonalności Sklepu internetowego, do czego Klient jest w pełni uprawniony ale musi w takiej sytuacji mieć świadomość z ograniczeń funkcjonalności dostępnych na stronie Sklepu internetowego.
 5.   Klient, który nie chce wykorzystywania plików „Cookies” w opisanym powyżej celu w każdej chwili może usunąć je ręcznie. Do zapoznania się ze szczegółową instrukcją postępowania należy odwiedzić stronę internetową producenta używanej przeglądarki internetowej, z której aktualnie korzysta Klient.
   6.  Więcej informacji na temat Cookies dostępnych jest w menu pomocy każdej przeglądarki internetowej. Przykładowe przeglądarki internetowe obsługujące wspomniane pliki „Cookies”: to Internet Explorer, Mozilla FireFox. Google Chrome, Opera.

 

 

Polityka Prywatności


Art 1. Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).
Szanujemy prawo i Twoją prywatność, dlatego chcemy Cię poinformować, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności. Aby przekazać jasne i przejrzyste informacje dotyczące tego, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe, podzieliliśmy Politykę prywatności na kilka rozdziałów. W zależności od tego, czy jesteś subskrybentem newslettera Fiodo, aktywnie bierzesz udziała w promocjach Fiodo czy robisz po prostu zakupy na fiodo.pl lub kontaktujesz się z nami w innym celu, dotyczą Cię inne części Polityki prywatności. W poszczególnych rozdziałach szczegółowo opisujemy, które z Twoich danych osobowych posiadamy i w jaki sposób je wykorzystujemy.
Administratorem Twoich danych jesteśmy my Fiodo Małgorzata Palacz

Art. 2 Kto poza nami przetwarza Twoje dane osobowe


Twoje dane osobowe będą udostępniane tylko naszym zaufanym partnerom, będącym podwykonawcami naszych usług, czyli firmom, przetwarzającym Twoje dane na nasze zlecenie. Mogą to być, np. firmy analizujące ruchy użytkowników na naszej stronie internetowej lub świadczące usługi dostosowujące treści strony do Twoich zainteresowań. Twoje dane będą także udostępniane naszym partnerom uczestniczącym bezpośrednio w procesie obsługi sprzedaży, w tym naszym pracownikom i współpracownikom, firmom kurierskim oraz Poczcie Polskiej.
Twoje dane osobowe mogą być także udostępniane organom tj. sądy czy policja - czyli instytucjom upoważnionym do tego z mocy prawa.
Nigdy nie przekazujemy Twoich danych, nie sprzedajemy ich ani nie wymieniamy się nimi w celach marketingowych z podmiotami spoza Fiodo Biżuteria. Dane przekazywane podmiotom zewnętrznym są używane tylko do świadczenia Ci naszych usług. Nie będziemy przekazywać ani zezwalać na przekazywanie Twoich danych poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego, chyba, że wymagać tego będzie proces świadczenia naszych usług. Przekazując dane osobowe do państw trzecich podejmiemy niezbędne środki do zapewnienia, że przekazanie to będzie zgodne z obowiązującymi przepisami o ochronie danych tzn. odbiorcy danych pochodzić będą z krajów, które zgodnie z decyzją Komisji Europejskiej, zapewniają odpowiednią ochronę danych osobowych lub są odbiorcami ze Stanów Zjednoczonych, którzy certyfikowali zgodność z programem Tarczy Prywatności (Privacy Shield) UE-USA.


Art. 3 Podstawa przetwarzania danych osobowych


1. Przetwarzamy Twoje dane bo dałeś nam na nią zgodę. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, przy czym brak podania danych może utrudniać bądź uniemożliwiać prawidłowe wykonanie usługi, zrealizowanie sprzedaży lub udzielenie obsługi posprzedażowej. Dane przetwarzamy na podstawie Twojej zgody na ich przetwarzanie przy składaniu zamówienia bądź zgody na podtrzymywanie informacji handlowych. W każdym przypadku przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na podstawie prawnej, na bazie obowiązujących przepisów. Jedną z nich może być konieczność przetwarzania danych do wykonania lub zawarcia umowy, której jesteś stroną. Taką umową może być umowa zawarta zgodnie z regulaminem naszego sklepu internetowego fiodo.pl. W przypadku marketingu, w tym profilowania lub procesu rekrutacji podstawą prawną jest Twoja dobrowolna zgoda.W przypadku pozostałych celów, takich jak analityka ruchu lub zapobieganie nadużyciom, podstawą prawną jest uzasadniony interes administratora danych.

2. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie: 
zaakceptowania przez Klienta regulaminu danej usługi bądź prowadzonej sprzedaży, 
konieczność wykonania umowy na rzecz Klienta, 
uzasadnionego interesu administratora polegającego m.in. na obronie przed roszczeniami, dostarczeniu zakupu do osoby trzeciej (innej niż kupujący) czy dostosowania i rozwoju strony fiodo.pl, w tym jej struktury i zawartości do indywidualnych potrzeb Klienta oraz zachowania bezpieczeństwa i jakości świadczonych usług.
Nasza firma musi przetwarzać Twoje dane osobowe, aby być w stanie świadczyć usługi i dostarczać zamówienia, dlatego podstawą przetwarzania w obszarze usług świadczonych przez nas będą, w zależności od kategorii zbieranych danych:
wyrażona przez Ciebie zgoda
przetwarzanie niezbędne do wykonania umowy - świadczenia usługi
przetwarzanie niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora

3. Administrator może przetwarzać dane osób trzecich udostępnione przez Klientów do celów realizowania komunikacji, rekomendacyjnych, korzystania z usług administratora, w tym w szczególności zawarcia lub wykonania umowy, zawartej poprzez udostępnione narzędzia w ramach strony internetowej fiodo.pl. Klient wprowadzając takie dane oświadcza, że uzyskał od osoby, której dane wprowadza, niezbędną zgodę na udostępnienie jej danych administratorowi.
4. Dane Klientów mogą być udostępniane innym Klientom, w przypadku, gdy jest to niezbędne do wykonania umowy np. wysyłki towaru na inny adres.
 
Art 4. Prawo do rezygnacji i wycofania zgody


Pamiętaj, że w każdej chwili masz prawo do wycofania udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Fiodo. Możesz również zażądać dostępu do swoich danych – w dowolnym momencie możesz je usunąć, sprostować, ograniczyć ich przetwarzanie lub przenieść. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail ze swoim żądaniem na adres: info@fiodo.pl. Masz także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa UODO.

Art. 4 Zakres przetwarzania danych


Używamy Twoich danych osobowych do zarządzania zakupami dokonanymi online na fiodo.pl w celu przetwarzania Twoich zamówień i zwrotów oraz wysyłania Ci powiadomień o statusie dostawy lub w przypadku jakichkolwiek problemów z dostawą produktów. Będziemy używać Twoich danych osobowych do zarządzania Twoimi płatnościami. Będziemy też używać Twoich danych do przetwarzania reklamacji i zgłoszeń gwarancyjnych dotyczących produktów.
Dzięki danym osobowym możemy Cię zidentyfikować i sprawdzić, czy Twój wiek kwalifikuje Cię do zakupów online, a także potwierdzić Twój adres z podmiotami zewnętrznymi.
Będziemy przetwarzać następujące dane osobowe:
dane kontaktowe, takie jak imię i nazwisko, adres, adres e-mail i numer telefonu,
informacje na temat płatności i historię płatności,
informacje na temat zamówień.

Art. 5 Powiadomienia Web Push


1. Powiadomienia Web Push są wysyłane do przeglądarki internetowej Użytkownika wyłącznie po wyrażeniu przez niego zgody na ich otrzymywanie. Aby wyrazić zgodę na odbieranie powiadomień Web Push Użytkownik powinien na komunikacie wysyłanym przez jego przeglądarkę internetową zaznaczyć opcję „wyświetlaj powiadomienia” lub inną bliskoznaczną (każda przeglądarka może inaczej nazywać tę opcję).
2. Zgoda na otrzymywanie powiadomień Web Push może zostać w każdej chwili odwołana poprzez zmianę ustawień przeglądarki internetowej Użytkownika.
3. Administrator nie przetwarza żadnych danych osobowych Użytkowników korzystających z powiadomień Web Push. Użytkownicy są identyfikowani wyłącznie na podstawie informacji, które są przechowywane przez ich przeglądarki internetowe, do których Administrator nie ma dostępu.

Art. 6 Czas przechowywania Twoich danych
W ramach świadczenia usług będziemy przetwarzać Twoje dane tak długo, aż wygaśnie prawna potrzeba korzystania z nich np. wymagania związane z obsługą reklamacji, prawa dotyczące przechowywania dokumentów finansowych i podatkowych itp.
Natomiast po zanonimizowaniu dane te będziemy wykorzystywać w celach statystycznych bez ograniczeń czasowych.

 

 

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE


1. Wszystkie materiały prezentowane w sklepie należą do firmy FIODO. Wykorzystywanie autorskich wzorów i ich kopiowanie, plagiat, rozpowszechnianie zdjęć, fragmentów grafiki ze strony, tekstów opisów, bez zezwolenia jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich zgodnie z z Ustawą o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83).

2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. (Dz.U. nr 22 poz.271).

3. Spory rozstrzygane są przez sąd właściwy dla miejsca siedziby naszej firmy, według przepisów prawa polskiego.

4. Firma Fiodo złożyła swój wniosek o rejestrację zbiorów osobowych w GIODO.